Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama kabil terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle bütün dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan toplumsal ağlara ve dizmafevkü bilgisayarlar, tabletler, dürüstıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca hareket ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve entegre bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Muvaffakiyetlı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı sürdürmek için en geniş kullanılan dijital pazarlama yayınlarının inceliklı meşruhatını süflida bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en müzelik ve en düzgün bilindik dijital pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama sebebiyle çeşitli müşteri yolculuğu değme noktalarında müşteri verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak için sınıflandırır ve en nihayetinde onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni kırmızıırsınız. E-posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz ile alakalı haberler, kişiye özel teklifler, müşteri mebdearı hikayeleri, örnek vaka incelemelerine kontaklar ve teknik özetler evet da iş özetleri karşı vukuf içerebilir. E-postalarınızın sadece silinmek adına açılmasını ve okunmasını bulmak için değer bahşetmek kritik örutubet taşır. Kişiye özel içerik ve ilgi çekici teklifler iştirakı artırmak konusunda çok meselee yarar. E-posta ile pazarlama hem zanaat hem de bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız alımlı ve ilgi çekici olmalıdır. Bununla omuz omuza çok sayıda elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek beyninde bir muvazene monte etmek zorundasınız. Video pazarlama Video en takatlü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya erkekılıyor. Meze ve muayene için video izliyor ve paylaşıyorlar. Doğrusu, YouTube raporlarında ayda dü bilyonı çok izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B alıcıları hem de B2C tüketicileri satın çalım kararlarını video sebebiyle veriyor. Video pazarlama marka ayrımındalığı oluşturur, dijital trafiği ve dönüştürme oranlarını zaitrır. Blog hapishaneğine gömülü videolar, B2B ve B2C içerik pazarlama stratejilerinin senelerdir büküç taşı konumunda. Video üleşmek, hapishaneğinizi henüz bir tomar insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kabil üçüncü yer sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve toplumsal iletişim ortamı yayınlarınızda tanılamatmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşhamur özendirme edin. Videolarınız endamsız ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu ilgi çekici şekilde bahşetmek çok önemli. Toplumsal medyada pazarlama Toplumsal iletişim ortamı, muayyen bir amaç kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla aracısız demetlantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi toplumsal iletişim ortamı platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize vabestedır. Facebook hala dünyanın en koca toplumsal iletişim ortamı platformudur. Twitter B2B alıcıları beyninde hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri beyninde emniyetsiz popülerdir. LinkedIn ise satın alıntı döngüsünün erken aşamalarında B2B alıcıları ile demetlantı monte etmek için harika bir vaziyet. Her toplumsal iletişim ortamı platformu farklı içerik türlerine sahip olsa da bütünü az çok video/tören odaklıdır. Bu nedenle içerik oluştururken bunları toplumsal iletişim ortamı üzerinden ne iletmek istediğinizi her çağ dide önünde bulundurun ve buna için tertip yapın. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği için, pazarlamacılar var olan her platformdan en düzgün şekilde istismar etmek için dijital pazarlama taktiklerini sürekli uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce mevcut değildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten henüz bir tomar aktif kullanıcıevet sahip. Kesik mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin birlikte endamsız ileti, müşterilere ulaşmanın en aracısız yoludur. Amma toplumsal medyada başüstüneğu kabil mesajlar endamsız ve öz olursa müessir hale hasılat. Pazarlama ekipleri, yalnızca metanetli içeren endamsız ileti hizmetlerinden (SMS) veya video ve gif içerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama iletiınızı sunarken, farklı potansiyel müşteri ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak tanılamar. İçeriğiniz ne kadar kişiye özel hale gelirse o kadar ilgi çekici evet, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini esenlar. Ancak, hapishaneğiniz amaç kitlenizin yalnızç ve ilgi sahaı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme için değer sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, vukuf görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, metanetli mesajları, reklamlar, selen bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital vardiya kartları kabil içerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak bütün içeriklerinizde tutarlı bir ton ve ileti olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir arama motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi hapishaneğini (saz sayfaları, bloglar vb.) optimize eder. Böylelikle, arama sonuçlarında henüz faziletli sıralarda ve henüz sık görülür, hapishaneğinize gidiş geliş geriışı esenlanır. İyi SEO hatimeları, anahtar sözcük ve konu optimizasyonuna vabestedır. Web hapishaneğinizde düzgün meyanştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve henüz bir tomar sözcükten oluşan ifadeler) sarf etmek SEO’nuzu henüz düzgün hale getirir, gidiş geliş ve dönüştürme konusunda henüz faziletli hatimelar esenlar. Yüksek itibarlı üçüncü yer sayfalardan örgensel kontaklar ahzetmek da konu sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri hapishaneğinize yönlendirmenin bir sair yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda muayyen bir kontakya mevrut her tıklama için ödeme yapılır. Arama motorları ve çoğu toplumsal iletişim ortamı sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin içerik dürüstışlarında hayaletlenir. Arama motoru pazarlama (SEM), koca tesir yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Belli başlı anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir konu konumunda pazarlama mesajları (metanetli) ve demetlantı göstermesi için arama motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasavvurı ve pazarlama Web siteniz, ekseriyetle potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla iletişim kurduğu ilk değme noktalarıdır. Harika bir web tasavvurı, bütün dijital varlıkları tutarlı marka çkırmızıışmasıyla tanılamatabilir. Başkaca web sitenizi arama motorlarıyla henüz uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme tenasüpını (henüz bir tomar tıklama, kaydolma, vb.) zaitrmalıdır.